سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به دلم افتاده یه کاری انجام بدم اون کار هم ختم قرآن تو یک روزه،قبلش می خوام یه توضیحی بدم اونم اینکه من یه آدم معمولیم با عقاید خاص خودم نه اهل جا نماز آب کشیدنم و نه خیلی مذهبی و نه اهل چادر و ...اما فوق العاده به خدا اعتقاد دارم و به دعا کردن،خواستم بگم اگه دارم این کار رو انجام می دم دلیلش هیچ کدوم از چیزهایی که بالا ذکر شده نیست،فقط دلیلش یک چیزه!اونم دله!همینطور که گفتم دلم خواست این کار رو انجام بدم و من فقط به ندای دلم گوش کردم.
و اما قضیه ختم قرآن، روز 13 مهر که جمعه هست رو برای این کار در نظر گرفتم، هر کس می تونه یه جزء قرآن رو انتخاب کنه و در اون روز بخونه،مهم فقط کمیت نیست اینکه حالا قرآن یه دور تو یه روز خونده بشه،مهم هم آواییه،مهم اینه که همون یه جزء رو با دل و جون بخونیم و بفهمیم چی می گه، مهم نیست حتماً عربی خونده بشه هر کس می تونه اون جزئی رو که انتخاب می کنه به هر زبونی بخونه،من خودم بخوام قرآن بخونم فارسیش رو می خونم.
روز جمعه قرآن رو می خونیم و بعد هم برای هم دعا می کنیم حتی می تونیم واسه ی دعا کردن یه زمان مثلاً 10 شب جمعه 13 مهر رو در نظر بگیریم(قرآن رو چون طولانی تر هم هست با توجه به وقتتون می تونین هر موقع در طول روز جمعه بخونین) و همه با هم برای هم دعا کنیم ، یه هم آواییه واقعی، تو این هم آوایی اگه فقط یه آوا هم به قلب آسمون نفوذ کنه و به گوش اونی که اون بالاست برسه و جوابش رو بگیره و به حاجتش برسه کفایت می کنه،فکر کنم بقیه هم غرق لذت بشن.
تعداد دوستایی که میان اینجا و کامنت می ذارن از تعداد انگشتان دست بیشتر نیست!گرچه این دوستان هم با میل و رغبت خودشون می تونن تو این هم آوایی شرکت کنن،اما اگه بقیه لطف کنن این نوشته رو لینک کنن یا به بقیه اطلاع بدن که اونایی که دوست دارن تو این هم آوایی شرکت کنن ممنون می شم،می تونین غیر از خودتون،دوستتون،مادرتون یا هر کس دیگه ای رو به این هم آوایی دعوت کنین.
کامنتدونی رو هم عمومی می کنم که هر کس جزئی رو که می خواد بخونه کامنت بذاره و لطفاً جزئهایی که قبلاً انتخاب شده رو دوباره انتخاب نکنین.
پس قرار هم آواییمون جمعه 13 مهر.

پ ن 1:استرس دارم!نه که تنهام بذارین!هیچ کی نیاد!همشو مجبور شم خودم بخونم!!!یعنی می شه که بشه؟! 
پ ن 2:من خودم جزء 7 رو می خونم.
پ ن 3:لطفاً به کامنتایی که من می ذارم و بقیه،توجه کنین که جزئهای انتخاب شده رو دوباره بر ندارین.اونوقت بعضی از جزئها خونده  نشه.


نوشته شده در  شنبه 86/6/31ساعت  1:35 عصر  توسط هم آوا 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
نمی دانم
مادر که می شوی
اوووف
مثال نقض
هجوم افکار
نوشتن
[عناوین آرشیوشده]